VVD Courant - December 2021

In dit nummer: Alle kandidaten op een rijtje, Realistisch groen centraal, volop potentieel schwiensweide en zeven vragen aan...

De VVD Courant - December 2021

In de afgelopen vier jaar heeft VVD Sittard-Geleen laten zien dat de partij het verschil maakt voor de gemeente. En onlangs publiceerde de partij haar verkiezingsprogramma, waar je per onderwerp kunt lezen wat de plannen voor de komende vier jaar zijn. Ben jij net zo'n optimist en meng je je ook in het koor?

Sittard-Geleen is een gemeente om van te houden! Jij woont in deze fantastische stad met volopkansen. Dag in, dag uit zetten onze lokale politici zich in om deze plek nog mooier te maken.De gemeente wordt bestuurd door gemeenteraadsleden, wethouders en de burgemeester. Op woensdag 16maart 2022 zijn er gemeenteraadsverkiezingen. Dan is het aan jou om te bepalen wie er in de gemeenteraad mag plaats nemen om jouw geluid te laten horen.

In Sittard-Geleen kiezen we voor ‘realistisch groen’: we hebben namelijk maar één aarde en daar zijn we ons van bewust. We zien het zelfs als onze plicht om deze schoon door te geven aan onze nakomelingen. Daarom moet Sittard-Geleen verduurzamen. Daarbij gaat het soms om ingrijpende stappen die om verstandige maar vooral ‘realistische’ keuzes en draagvlak vragen. En belangrijker: duurzaamheid biedt ook kansen voor economische groei én vergroot de leefbaarheid.

En verder... In de serie "Vragen Aan" stellen de kandidaten van de lijst in Sittard-Geleen zich voor.
Met vandaag Eefje Joosten, Michiel Beenen en Pedro Cremers.

Lees de hele courant als bijlage bij dit nieuwsbericht!