Verkiezingsprogramma 2022

Wij presenteren u het verkiezingsprogramma 2022 voor de VVD Sittard-Geleen

Beste inwoners van de gemeente Sittard-Geleen,

Sittard-Geleen is een gemeente om van te houden! Jij woont in deze fantastische stad met volop kansen. Dag in, dag uit zetten onze lokale politici zich in om deze plek nog mooier te maken. De gemeente wordt bestuurd door gemeenteraadsleden, wethouders en de burgemeester. Op woensdag 16 maart 2022 zijn er gemeenteraadsverkiezingen. Dan is het aan jou om te bepalen wie er in de gemeenteraad mag plaatsnemen om jouw geluid te laten horen.

In de afgelopen vier jaar hebben we laten zien dat de VVD het verschil maakt voor onze mooie gemeente. In dit verkiezingsprogramma voor 2022 kun je per onderwerp lezen wat de lokale VVD hiervan vindt.

In Sittard-Geleen kiezen we voor ‘realistisch groen’: we hebben namelijk maar één aarde en daar zijn we ons van bewust. We zien het zelfs als onze plicht om deze schoon door te geven aan onze nakomelingen. Daarom moet Sittard-Geleen verduurzamen. Daarbij gaat het soms om ingrijpende stappen die om verstandige maar vooral ‘realistische’ keuzes en draagvlak vragen. En belangrijker: duurzaamheid biedt ook kansen voor economische groei én vergroot de leefbaarheid.

Doe mee met de optimisten en stem 16 maart  VVD!

Je vind al onze standpunten op deze pagina: https://sittardgeleen.vvd.nl/gemeenten